09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

نکات مهم قبل از خرید تابلو حروف برجسته ی چلنیوم

نکات مهم قبل از خرید تابلو حروف برجسته ی چلنیوم

امروزه تمامی اقشار جامعه برای معرفی کسب و کار و یا برند خود از تابلوی تبلیغاتی استفاده میکنند. تابلوی تبلیغاتی تبدیل به یکی از مهمترین اساس تبلیغات شده است. شما ممکن است بخواهید برای اولین بار تابلو ی تبلیغاتی سفارش دهید و یا قصد جابه جایی دارید و یا شاید ممکن است بخواهید تابلوی تبلیغات خود را مطابق جدیدترین متد های روز دنیا به روزرسانی کنید. بنابراین بهتر است برخی نکات را قبل از سفارش تابلو مورد بررسی قرار دهید. اخیرا تابلوی چلنیوم یا همان تابلوی حروف برجسته پرطرفدارترین نوع تابلو درمیان مشتریان است. با توجه به این مسئله ما در نظر داریم در این مقاله به برخی نکات مهم قبل از خرید تابلو چلنیوم که باید آن ها را بدانید، اشاره کنیم.

در میان تابلو های چلنیوم تابلو های کریستالی و الماسی طرفداران زیادی را دارند و بیشترین سفارش تابلو چلنیوم این سری از تابلو ها را شامل میشود. شما میتوانید برای سفارش این تابلو ها که براقیت و درخشانی قابل توجهی دارند میتوانید با تیم تخصصی حافظان گستر تماس بگیرید. همچنین شرکت حافظان گستر آماده ی دریافت سفارشات شما در زمینه سایر تابلو های تبلیغاتی نیز میباشد:

تابلو پلکسی گلاس

تابلو کامپوزیت

تابلو استیل

تابلو لایت باکس

تابلو لاسوگاسی 

تابلو چلنیوم

حروف تابلو چلنیوم قابل نورپردازی:

حروفی چلنیومی که تابلوی چلنیوم را میسازند قابل نورپردازی هستند که علاوه بر اینکه باعث انجام تبلیغات در طول شبانه روز میشود جذابیت فوق العاده ای به تابلو میدهد و در جذب مشتری نقش بسزایی دارد. همچنین برای ساخت تابلوی چلنیوم از آلمینیوم استفاده میکنند که به دلیل وزن سبک و قابلیت انعطاف پذیری بالا میتواند حروف زیبای چلنیومی را ساخت.

اجزای اصلی تشکیل دهنده ی تابلوی چلنیوم:

در حالت کلی میتوان گفت اجزای تشکیل دهنده ی تابلو چلنیوم از سه قسمت اصلی میباشد:

  1. رویه حروف برجسته ساخته شده از پلکسی گلاس
  2. قسمت زیری تابلو ساخته شده از PVC
  3. قسمت‌های منعطف لبه حروف.

نکاتی که قبل از خرید تابلو چلنیوم باید به آن توجه کرد:

  • انتخاب شرکت تابلو سازی:

برای اینکه بتوانید یک تابلو سفارش دهید اولین گام انتخاب یک تابلو سازی است. اینکه شرکتی که انتخاب میکنید بتواند بهترین تابلو را برای شما با توجه به کسب و کار و نیاز شما به شما پیشنهاد دهد و در امر طراحی تخصصی عمل کند نتیجه ی بی نهایت موثری در خرید تابلو دارد. تیم حافظان گستر با بیش از چند دهه سابقه در امر تابلوسازی با کمک همکاری تیم متخصص و مجرب آماده ی ارائه ی انواع تابلو های تبلیغاتی متناسب با نیاز شما میباشد. 

تابلو حروف برجسته

  • اندازه ی مناسب تابلوی تبلیغاتی

شما برای اینکه یک تابلوی چلنیوم مناسب را سفارش دهید ابتدا باید بدانید ابعاد تابلویی که میخواهید چقدر باید باشد؟ پس باید قبل از نصب تابلو علاوه بر در نظر گرفتن فضا، محیطی که قرار است اشغال شود نیز در نظر گرفته شود. در واقع این مهم است که تابلوی تبلیغاتی شما در کجا باید قرار بگیرد و مردم آن را چطور خواهند دید؟ برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید با یک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. بنابراین با کمک تیم مشاوران متخصص حافظان گستر بهترین کمک را به شما داده و طراحی و اجرای بی نظیری را شاهد خواهید بود.

  • سلیقه ی شخصی برای انتخاب تابلو تبلیغاتی:

تابلویی که شما میخواهید باید متناسب با کسب و کار شما و زمینه ی فعالیت شما باشد. چرا که اینکه تابلو کجا باید نصب شود و مخاطبش چه افرادیست امر بسیار مهمی در انتخاب تابلو به حساب می آید. یک مثال ساده برای درک بهتر این موضوع وجود دارد. فرض کنید هدف شما از نصب تابلو معرفی برند میباشد یا تبلیغاتی؟ بنابراین با دانستن مزایای هرکدام از این تابلو ها برای مصارف گوناگون میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • ارائه ی گارانتی خدمات:

یکی از مواردی که هنگام خرید تابلو چلنیوم باید به آن دقت کنید دریافت گارانتی خدمات بعد از فروش از شرکت تابلو سازی مربوطه میباشد. خدمات پس از فروش شامل تمامی موارد آسیب به تابلو میباشد که شامل تعمیر در محل خرابی های احتمالی میباشد تا از ایجاد خرابی بیشتر جلوگیری شود. 

  • همیشه بروز بودن تابلو:

دقت داشته باشید تابلویی که انتخاب میکنید همیشه به روز باشد و تازه به نظر برسد. پس باید تابلویی که انتخاب میکنید علاوه بر اینکه با مد روز هماهنگ باشد، تا یک مدت طولانی بتواند با بروزرسانی تابلو های تبلیغاتی هم خوانی داشته باشد.

  • مطابقت لوگو و رنگ با برند تجاری:

انجام یک طراحی ماهرانه باعث ایجاد توازن بین تمام موارد میشود و یک نتیجه ی جذاب بوجود خواهد آورد. 

  • زمان تحویل تابلو:

باید توجه داشته باشید زمان تحویل تابلو را حتما قبل از خرید در نظر بگیرید و از شرکت بخواهید تابلو را در زمان مقرر در اختیار شما قرار دهند 

انواع تابلو چلنیوم مناسب برای سفارش:

تابلوهای چلنیوم پلکسی گلاس:

حروفی از جنس آلمینیوم با روکش پلکسی گلاس با لامپ های اس ام دی.

تابلوهایی با حروف برجسته پلکسی دوبل:

در این تابلو ها متریال سازنده را دو رنگ پلکسی تشکیل میدهد.

تابلو چلنیوم پانچ شده:

یکی از انواع تابلو های چلنیوم لوکس و لاکچری تابلو های پانچ شده هستند که جذابیت چشم نوازی دارند و نورپردازی خاص آن باعث کریستالی دیده شدن تابلو میشود. جالب است بدانید برای نورپردازی این تابلو های از لامپ های SMD و RGB استفاده میکنند.

تابلوهای چلنیوم RGB یا تابلوهای هفت رنگ:

این تابلو ها نیز طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. نام این تابلو ها را با توجه به نورپردازی هفت رنگ آن انتخاب کرده اند.

 

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top