09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

مزیت های بهره بردن از تابلو چلنیوم چیست

مزیت های بهره بردن از تابلو چلنیوم چیست

زمانی که شما از مزیت های تابلو چلنیوم مطلع شوید بیش از گذشته به استفاده و بهره بردن از آن ترغیب خواهید شد ،راجع به این مزایا بایستی بگوییم که نخستین مزیت استفاده از تابلو چلنیوم در واقع ؛ عدم ورود هر نوع گرد و غباری نیز به داخل حروف میباشد و در صورتی که لبه های این حروف چلنیوم  دارای روزنه هایی برای ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل حروف باشد؛ بعد از گذشت مدت زمانی از نصب تابلو چلنیوم نیز ظاهر این حروف چلنیوم کثیف به نظر آمده که از جلوه و زیبایی آن نیز می کاهد. 
دومین مزیت استفاده از  تابلو‌ چلنیوم کیفیت مرغوب این تابلوها و مقاوم بودن این تابلوها نسبت به نور آفتاب، گرما و سرما میباشد و آن هم به این صورت که تابلوهای چلنیوم نسبت به شرایط محیطی و جوی  از دوام بالایی برخوردار بوده که منجر میشود تغییر شکل و رنگ نیز ندهند.

تابلو چلنیوم

نکات حائز اهمیت در طراحی و ساخت تابلو چلنیوم

از آنجایی که تابلو چلنیوم برای معرفی کردن هر نوع کسب و کاری نیز بسیار موثر و حائز اهمیت میباشد؛ اما اغلب برای مغازه ها بکار گرفته میشود و نخستین نکته طلایی راجع به تابلوهای چلنیوم که برای سفارش یک تابلو چلنیوم باید به آن توجه داشته باشید؛ انتخاب تابلوسازی مناسب میباشد ، بدین دلیل که دوام تابلو ها جدا از متریالی که در ساخت آن بکار گرفته میشود؛ به سازنده آن هم تا حد زیادی، بستگی دارد. بعد از اینکه از اعتبار تابلوسازی اطمینان کافی را پیدا کردید؛ بایستی در مرحله بعد بدنبال انتخاب نوع تابلو ‌چلنیوم باشید. تابلو چلنیوم دارای انواع متنوعی میباشد که برای طراحی و ساختآن بایستی مواردی را لحاظ کرده و به آن توجه نمایید:
– تابلوهای چلنیوم پیش از نصب دارای روکش هایی برای حروف میباشند که بایستی پیش از نصب کردن از آن ها جدا گردند. چنانچه که این کار را انجام ندادید و تابلو را نصب نمودید بخاطر تابیدن نور خورشید امکان جدا کردن روکش ها نیز وجود نخواهد داشت. پس این اقدام را بایستی حتما پیش از نصب انجام دهید.
–در صورتی که  تابلوی چلنیوم به خوبی طراحی، ساخته و اجرا گردد؛ بسیار به ندرت به سرویس‌ دهی نیز نیاز پیدا خواهید کرد. بدین خاطر است که تاکید داریم در انتخاب تابلوسازی نیز دقت لازم را داشته باشید.
-نکته بعدی این است که برای خنک نگه داشتن تابلو چلنیوم نیز یک فن استفاده میشود که این عمل، میزان آسیب به تابلو را تا حد چشمگیری، کاهش میدهد.
– احتمال اینکه بعد از مدتی، قسمتی از تابلو دچار آسیب گردد بسیار است. در صورت بروز چنین آسیب هایی؛ توصیه ما به شما این است که حتما آن قسمت را هرقدر اندک، در کمترین زمان تعمیر نمایید، تا بر اساس سایر عوامل از قبیل شرایط جوی مثل بارش باران؛ از آسیب قسمت های دیگر جلوگیری شود.تنوع رنگ در تابلوهای چلنیوم
 از ویژگی‌ هایی میباشد که سبب محبوبیت بیشتر تابلو ‌چلنیوم میگردد؛ دارا بودن طیف رنگی متنوع تابلوهای چلنیوم میباشد به شکلی که شما می توانید لبه های چلنیوم را در طیف رنگهای متنوع از قبیل  طلایی، چلنیوم نقره‌ ای، چلنیوم مشکی، قرمز و دیگر رنگ‌ ها، نیز در بازار وجود دارد ، هرچند که رنگ لبه چلنیوم در اسم گذاری تابلو نیز تاثیر دارد. مثلا چنانچه که برای لبه حروف برجسته در یک تابلو از چلنیوم  از رنگ طلایی استفاده شود؛ به آن تابلو چلنیوم طلایی، میگویند.

تابلو چلنیوم

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top