09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تاریخچه ی صنعت تابلو سازی

تاریخچه ی صنعت تابلو سازی

از دیر باز مردم برای ارتباط برقرار کردن و ارائه ی محصولات خود به دیگران از تبلیغات استفاده میکردند. روش تبلیغات در دوران مختلف سبک خاص آن دوره را داشته است تا به امروز که تبلبغات از طریق تابلو های تبلیغاتی تابلو های چلنیوم و تابلو روان صورت میگیرد. درگذشته برای تبلیغات علائم خاصی وجود داشت که این علامت ها با گذشت زمان و پیشرفت علم جای خود را به طرح ها و مدل ها دادند.

در زمان های قدیم مصری ها و رومیها طرح هایی روی سنگ و چوب حکاکی میکردند که شبیه تابلو بود. سرانجام در سال 1390 تابلو به یک علامت مصری بخصوص بین نظامیان دربیاید تا بتوانند ارگان ها مختلف را از هم جداسازی کند. 

هرچه بیشتر میگذشت این تابلو ها و علامت بیشتر در ذهن مردم باقی میماند . مخصوصا تابلو هایی که جزئیات بیشتری داشتند. بعد از گذشت زمان هایی برای اولین بار از تابلو ها برای نوشتن نام قهوه خانه ها استفاده کردند. در قرن 18 میلادی شروع به شماره دار کردن خانه کردند و همین امر موجب شناخته شدن و محبوبیت تابلو ها در سطح کل جهان شد. به مرور زمان و با استقبال مردم از این تابلو ها کم کم نام گذاری مغازه ها و اماکن تجاری را با تابلو انجام دادند.

تابلو چوبی

شروع حرفه ی تابلو سازی:

با ورود صنعت تابلو سازی به دنیای مشاغل، تابلوسازی به عنوان یک کسب و کار و راه درآمد زایی برای امرار معاش ظاهر شد. اما این شروع دوران تابلو سازی به حساب می آمد و هنوز پیشرفت و تنوع امروزی را نداشت و تابلو های تبلیغاتی معمولا از جنس چوب و فلز بود. بعد از این نوع از چوب ها تابلو های حروف برجسته فلزی به بازار آمدند و بعد از آن نوبت تابلوهای نئونی بود در بازار بدرخشند. این تابلو ها در زمان خود یکی از بهترین ها بودند

تابلو سازی جدید

با گذشت زمان هم اکنون پیشرفت علم باعث شده است تا تابلو های تبلیغاتی انواع متفاوتی داشته باشد:

تابلو روان

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو کامپوزیت

تابلو جدید

تمامی انواع این تابلو ها در مجموعه ی حافظان گستر قابل سفارش میباشد که طبق سلیقه ی مشتری و بر اساس نیاز و محل نصب تابلو طراحی و اجرا میشود.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top