09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تابلو نئون فلکسی چیست؟

تابلو نئون فلکسی چیست؟

 امروزه در هر زمینه ی شغلی شاهد پیشرفت هایی هستیم که صنعت تابلو سازی نیز شامل آن میباشد. وجو افراد خلاق و تولید متریال جدید باعث زیبایی روز افزون تابلوهای تبلیغاتی میشود. تابلوهای تبلیغاتی نقش بسزایی در معرفی مشاغل و برند های ایفا میکنند که در این مقاله میخواهیم راجع به یکی از این تابلو ها اطلاعات بیبشتری در اختیار شما قرار دهیم.

تابلو های نئونی :

بهتر است قبل از اینکه هر توضیحی در خصوص تابلو های نئون فلکسی داده شود مروری بر تابلو های نئون داشته باشیم. تابلو های نئون به عنوان قدیمی ترین تابلو های تبلیغاتی میباشد ولی این بدان معنی نیست که امروزه از این تابلو ها استفاده نمیشود بلکه تابلو های نئون پایه ی تابلوسازی به حساب می آیند. تاریخچه ی تابلو های نئونی به پنج دهه میرسد.

کاربرد های تابلو های نئونی:

  • نصب در پشت شیشه مغازه
  • تبلیغات سر در 

معایب تابلو های نئونی:

شکنندگی نئون

شوک نئون

نصب دشوار

مصرف برق بالا

تابلو های نئون فلکسی:

تابلو های نئون فلکسی جزو جدیدترین تابلو های تبلیغاتی به حساب میروند که میتوان گفت چایگزین مناسبی برای تابلو های نئونی میباشد. ظاهر نئون فلکس بسیار شبیه ظاهر نئون میباشد و قابلیت انعطاف پذیری درخور توجهی دارد.

تابلو نپون فلکسی

موارد کاربردی تابلو های نئون فلکسی:

  •  تابلو مغازه
  • تابلو دکوراسیون داخلی

متریال اصلی سازنده ی نئون فلکسی:

نئون فلکسی شباهت زیادی به نئون شیشه ای دارد که با عنوان المان نوری از دو جز مهم تشکیل شده است:

  1. پی وی سی نرم
  2. ال ای دی

طریقه ی ساخت تابلو نئون فلکسی:

مرحله اول: ساخت دو قالب در طول و عرض مشخص( یک قالب پایه ی ال ای دی و یک قالب رویه ی نئون فلکسی)

مرحله دو: انتقال پی وی سی حرارت داده شده به داخل قالب

مرحله سه: جداکردن پی وی سی از قالب که حالا نرم و منعطف میباشد.

مرحله چهار: قرار دادن ال ای دی های سری شده در داخل گودی نئون فلکسی.

مرحله ی پنج: قرار گرفتن رویه ی کار( از جنس پی وی سی) روی پایه همراه با حرارت در جهت مقاوم سازی ال ای دی ها در برابر گرد و غبار و آب

رنگ بندی نئون فلکسی: 

طیف رنگی تابلو های نئون فلکسی به سه شکل است:

  • پی وی سی های رنگی ال ای دی های سفید
  • پی وی سی سفید و ال ای دی رنگی
  • پی وی سی رنگی و ال ای دی رنگی

مورد سوم پرکاربردتر از دو نوع اول است.

تابلو تبلیغاتی

کاربرد تابلو نئون فلکس

تابلوهای تبلیغاتی اصولا از لحاظ کاربری به دو دسته ی کلی تابلوهای درون محیطی و تابلوهای بیرونی طبقه بندی میشوند. در این میان تابلو های نئون فلکسی با توجه به ساختار آن هم میتواند در محیط داخلی مورد استفاده قرار بگیرد و هم از آن برای تبلیغات محیط خارجی استفاده میکنند.

ویژگی های تابلو نئون فلکسی که باعث میشود قابل کاربری در محیط بیرون باشد:

  • روشنایی زیبا و خیره کننده
  • قدرت جلب توجه بالا
  • غیر زننده
  • ضد آب

مزایای تابلو نئون فلکسی

زیبایی چشم نوازی:

تابلو های نئون فلکسی در صنعت تابلو سازی جزو زیباترین و چشمنواز ترین تابلو ها به حساب می آید که نقش بسزایی در جلب توجه مشتری ایجاد میکند.

قابل انعطاف بودن:

در ساخت تابلو های با حروف برجسته انعطاف پذیری اولین شر ط میباشد تا بتوان حروف را دقیق و بدون نقص حالت داد. بنابراین تابلوسازان برای ساخت تابلو باید از متریالی استفاده کنند که قابلیت انعطاف بالایی داشته باشند. تابلو های نئون فلکسی میتوانند در زوایا و جهات مختلف خم شوند و حالت بگیرند. پس میتوان گفت یکی از متریال مهم ساخت تابلو به حساب می آیند.

زمان ساخت سریع:

بدون شک هر کسب و کاری مایل است سریعا شناخته شده و به در آمد زایی برسد. بنابراین ترجیح میدهد که تابلویی که سفارش میدهد به زودی آماده شود. ساخت تابلو های نئون فلکسی زمان کمی میطلبد و در اسرع وقت میتوان تحویل داد.

قابلیت نصب آسان:

گاهی پیش بیاید که مشتری میخواهد خودش تابلو را نصب کند یا امکان جابه جایی تابلو با توجه به شرایط وجود داشته باشد. در این خصوص بهترین پیشنهاد تابلو های نئون فلکسی هستند که قابلیت نصب آسانی دارند.


گاها و در برخی شرایط، مشتریان تمایل دارند که تابلو تبلیغاتی را خودشان در محل مورد نظر نصب نمایند و یا در هر زمان بنا به نیازشان مبادرت به جابجایی تابلو نمایند که تابلو تبلیغاتی نئون فلکس با قابلیت نصب آسان می توان از اولویت های انتخاب مشتریان و کسب و کارها باشد.

طول عمر زیاد:

تابلو های نئون فلکسی طول عمر بالایی دارند که میتواند یک انتخاب خوب به عنوان تابلوی تبلیغاتی به حساب برود. ال ای دی هایی که این تابلو ها را میسازند طول عمری برابر با 50هزار تا 100هزار ساعت دارند که باعث شده طول عمر تابلو ها افزایش یابد. علاوه بر این این ال ای دی ها خاصیت ضد آب دارند پس میتوان برای محیط های خارجی نیز از آن ها استفاده کرد چون در برابر بارش باران و برف بسیار مقاوم میباشند.

مصرف انرژی کم:

مصرف برق کم در تابلو های نئون فلکسی از مواردی است که در این نوع از تابلو ها میتواند شامل معایب و مزایایی نیز باشد. ولی در حالت کلی تابلو های نئون فلکسی جزو تابلو هایی به حساب میرود که با مصرف برق کم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میگردد.

قیمت تابلو نئون فلکسی

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو نئون فلکسی:

متراژ محیط( همان متر دور حروف یا طرح)

متریال مصرفی ( برای مثال: متریال پلکسی گلاس ده میل گرانتر از پی وی سی)

 



امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top