09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تابلو رنگی تبلیغاتی

تابلو رنگی تبلیغاتی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی شروع به انجام فعالیت شده اید و برای شروع میخواهید از تابلو تبلیغاتی برای به نمایش دراوردن نوع فعالیت خود استفاده کنید که با نوع فعالیت شما نیز با تابلو تبلیغاتی همراستا باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که پنل های نوری ال ای دی مورد استفاده در تابلو LED شما در چه محدوده ای است. انتخاب تابلوی رنگی تبلیغاتی میتواند نتیجه ی بسزایی داشته باشد. ولی رنگ مورد استفاده در این تابلوی تبلیغاتی رنگی امری مهم است که باید آن را در نظر گرفت. بنابراین برای کسب اطلاعات زمینه ای میتوانید از این مقاله بهره ببرید.

دسته بندی رنگ های مورد استفاده در تابلو های رنگی تبلیغاتی:

معمولا رنگ های مورد استفاده در تابلو های رنگی تبلیغاتی در دوسته ی سرد و گرم طبقه بندی میشود. هرکس قصد سفارش تابلو به یک شرکت تابلو سازی را داشته باشد در هنگام ثبت سفارش با گرفتن راهنمایی و طبق نظر تابلو ساز یکی از این دو نوع رنگ را متناسب با نوع تابلوی درخواستی انتخاب و طراحی میکنند. اگر بخواهیم به طور واضح برای شما توضیح دهیم با اوردن یک مثال این مسئله را روشن تر میکنیم. فرض کنید نوع کسب و کار شما به گونه ای است که نیاز به مراجعه ی حضوری ندارد. در این مورد تابلو های تبلیغاتی بیشتر جنبه ی تامین کننده ی نور را ایفا میکنند ولی در عوض کسب و کارهایی است که با مشتری ارتباط مستقیم دارد و اولین راه ارتباطی با مشتری همین تابلو های تبلیغاتی میباشد. که در اینصورت کاسب مجبور است از تابلو های تبلیغاتی که جلب توجه بالایی دارند مانند: تابلو های چلنیومی، تابلو های حروف برجسته، تابلو روان، تابلو رنگی تبلیغاتی و ... برای معرفی بیزینس خود استفاده کند. 

تابلو رنگی تبلیغات

 اکنون باید به این نکته توجه داشته باشید که بعد از انتخاب نوع تابلو رنگ آن تابلو را با مشورت تابلو ساز یا تیم تابلوسازی متناسب با حرفه ی خود برگزینید که نقش فوق العاده ای در جذب مشتری دارد.

علت اهمیت رنگ در تابلو های تبلیغاتی:

ممکن است برخی این سوال را بپرسند که چطور ممکن است رنگ تا این حد بر تبلیغات تاثیرگذار باشد؟ ولی جالب است بدانید از لحاظ روانشناختی رنگ تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتری دارد که باعث میشود مشتری راغب شود به آن بیزینس یا تجارت سری بزند. در ادامه به برخی دلایل اهمیت رنگ در صنعت تابلو سازی و تابلو های تبلیغاتی مانند: تابلو چلنیوم(چنلیوم)، تابلو روان، لایت باکس ها و سایر تابلو های تبلیغاتی میپردازیم. 

انتخاب رنگ متناسب با موقعیت مکانی:

اینکه شما ترجیح میدهید تابلو در چه مکانی قرار بگیرد در انتخاب رنگ تاثیر گذار است. انتخاب تابلو رنگی تبلیغاتی بی شک در جهت افزایش بازدهی است بنابراین رنگ انتخابی باید با تجارت و نوع عرضه ی شما هم راستا باشد تا باعث جلب توجه مشتری گردد

رنگ تابلو تبلیغاتی

انتخاب رنگ هم جهت با نوع بیزینس

شاید در ظاهر اینطور به نظر نیاید ولی انتخاب رنگ تابلوی تبلیغاتی متناسب با نوع بیزینس میتواند تاثیر بسزایی در جلب مشتری داشته باشد پس بهتر است طیف رنگی انتخابی شما متناسب با رنگ لوگو یا ساز و کار تجارت شما باشد. این کار علاوه بر اینکه میتواند باعث جلب توجه مشتری شود روحیه ی نظم و هماهنگی بینی کارکنان را نیز بالا میبرد. پس انتخاب رنگ تابلوی رنگی تبلیغاتی نقش بسیار مهمی میتواند در پیشرفت تجارت داشته باشد.

انتخاب رنگ توسط خود متقاضی:

اگ شما جزو افرادی باشید که دوست دارید رنگ تابلو را خودتان انتخاب کنید، پس بهتر است میزانی علم در این زمینه را در خود تقویت کنید. در همین راستا ما دو روش پیشنهادی برای آشنایی با بهترین رنگ تابلو تبلیغاتی برای شما ارائه میکنیم.

شناخت مخاطب هدف

اگر شما میخواهید از تابلو رنگی تبلیغاتی در سر در مغازه استفاده کنید و این مکان در یک محیط عمومی باشد شناخت مخاطب کار ساده ای خواهد بود. برای مثال رنگ تابلوی فست فود ها رستوران ها اگر قرمز انتخاب شود علاوه بر اینکه در جلب توجه مشتری نقش بسزایی دارد میتواند اشتهای مشتری را نیز بالا ببرد.

رنگ محصولات متناسب با نوع خدمات

اگر محصولات شما رنگ بندی بخصوصی دارد جالب است که رنگ تابلو نیز متناسب با رنگ برندی محصولات شما باشد

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top