09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

همیشه رنگ های استفاده شده در تابلو های تبلیغاتی نقش بسزایی در جذب مشتری داشته اند. چرا که رنگ ها میتوانند تاثیرات مثبتی در احساسات فرد ایجاد کنند. با توجه به این مسائل انتخاب بهترین رنگ برای تابلوی سردر مغازه ها نقش مهم و اساسی در نتیجه ی تبلیغات دارد. رنگ های قرمز و زرد و ابی رنگ های اصلی هستند که از ترکیب با یکدیگر ترکیبات جذابی ایجاد کرده اند.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه و اهمیت آن

در هر تابلوی تبلیغاتی قبل از نوشته متن و تصویر رنگ ها هستند که باعث جلب توجه میشوند به همین دلیل باید در انتخاب رنگ دقت بسیار زیادی به کار ببریم. چرا که هرگونه اشتباه در انتخاب رنگ ها باعث خواهد شد که نتیجه ی بر عکس دریافت کنید

حافظان گستر

اهمیت انتخاب رنگ برای تابلو سر در مغازه

  • نوع کسب و کار

 رنگی که شما برای تابلو تبلیغاتی خود به تابلوسازی سفارش میدهید متناسب با شغل و حرفه ی شماست. پس حفظ تناسب بین رنگ تابلو و نوع کسب و کار یکی از مهمترین دلایل اهمیت رنگ در تابلو تبلیغاتی یک تجارت است.به عناون مثال اگر شما در شغل فست فود یا رستورانی هستید انتخاب رنگ قرمز هم باعث جلب توجه مشتری خواهد شد هم اشتهای افراد را بالا مکیبرد.

 

  • کنتراست رنگی( تضاد بین رنگ ها)

برخی تابلو های تبلیغاتی دارای ترکیب رنگی هستن و ممکن است در ان از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده شده باشد. در اینصورت باید دقت داشته باشید که رنگ ها کاملا باهم در تضاد باشند تا بتوانند به خوبی بروز کنند و به نمایش گذاشته شوند. مثلا یکی از این ترکیبات بی نظیر ترکیب حروف با رنگ سفید است. در تابلو هایی که زمینه روشنی داشته باشد معمولا از حروف با رنگ های تیره تر استفاده میکنند و بالعکس. 

  • رنگ های خنثی

رنگ هایی مانند: قهوه‌ای؛ خاکستری؛ جیگری؛ شکلاتی و... وجود دارد که در تابلو های چنلیوم نقش خنثی دارند ولی ترکیب رنگ های خنثی با زمینه ی خنثی چندان جالب نیست. پس اگر رنگ زمینه را خنثی انتخاب کردید باید از رنگ های اصلی برای نوشته ها استفاده کنید تا تابلو را از حالت بی روحی آزاد کند.

  • نورپردازی تابلو های تبلیغاتی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذارنده در جذب مشتری در تابلو های تبلیغاتی نورپردازی آن است که برای ایجاد یک نورپردازی زیبا در تابلو های تبلیغاتی از هالوژن ها و لامپ های ال ای دی استفاده میکنند که هرکدام رنگ بندی خاص و جذاب خود را دارند.

  • شناخت سلیقه مشتری

شما باید با توجه به فعالیت شغلی مشتری بهترین رنگ برای تابلو مغازه را انتخاب کنید. ول در این میان در نظر گرفتن سلیقه ی مشتری نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا میکند. 

تابلو چلنیوم حافظان گستر

  • آب و هوا

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه دقت به شرایط اب و هوایی منطقه است. چرا که برای مثال در قسمت جنوبی کشور به علت هوای گرم زیاد اگر رنگ به درستی انتخاب نشده باشد به مرور باعث تخریب و پایین امدن سطح کیفی رنگ تابلو خواهد شد. 

  • قیمت تابلو

قیمت تابلو تحت تاثیر عوامل مختلف میتواند تغییر کند:

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو:

  1. جنس
  2. اندازه
  3. سایز
  4. نصب
  5. رنگ
  • جنس تابلو

برخی از تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو های ال ای دی یا تابلو های چلنیومی دارای انواع مختلفی میباشند و جزو تابلو های میان رده به حساب می آیند ولی طرفداران زیادی دارند

علت جذابیت تابلو های چلنیومی و ال ای دی

  • مقاومت
  • طول عمر بالا
  • مقرون به صرفه

تابلو چلنیوم

نکات مهم نصب تابلو مغازه

  1. مکان نصب: همانطور که طراحی و رنگ آمیزی نقش بسزایی در جذابیت تابلو دارد، اینکه تابلو در کدام منطقه نصب شود نیز امری بسیار مهم است. تابلو باید دقیقا سر در مغازه نصب شود تا حتی از راه دور مسیر را برای مشتری نشان دهد.  
  2. سردر مغازه و هماهنگی سایز تابلو: قبل از هر اقدامی باید با اندازه گیری متراژ مغازه تابلویی که بر سر در مغازه نصب خواهد شد را با متراژ متناسب در نظر بگیرید که فاصله ی تابلو تا سر در مغازه چقدر باید باشد. البته باید این نکته را در نظر داشت اخیرا به دلیل فشردگی مکان مغازه ها تابلوی برخی از کسب و کارها را روی پشت بام قرار داده اند.

تاثیر رنگ های مختلف بر تبلیغات برای تابلو مغازه

1.آبی تیره

آبی تیره به علت تاثیر مثبتی که بر ذهن میگذارد به عنوان یک رنگ نجیب شناخته شده است و یک رنگ جذاب و جوان پسند است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که میخواهید حس هیجان و ارامش را همزمان انتقال دهید میتوانید از ترکیب رنگ قرمز و ابی برای تابلو مغازه خود استفاده کنید.

2.سبز:

رنگ سبز بهترین گزینه برای فروشگاه های لوازم بهداشتی یا اورگانیک است. برند های معروفی در زمینه ی اورگانیک  و لوازم بهداشتی وجود دارند که با همین رنگ سبز موفق به جذب مشتری شده اند.

3.زرد و سیاه:

رنگ زرد و سیاه یکی از متاضشدترین و جذاب ترین ترکیب رنگی در جهان به حساب می آید که جذابیت بسیار زیادی دارد و میتواند به خوبی باعث جذب مشتری شود

4.قرمز و سبز:

یکی دیگر از بهترین رنگ برای تابلو مغازه ترکیب رنگی قرمز و سبز است که بیشتر برای فروش مواد غذایی کاربرد دارد

5.قرمز:

به طور معمول از رنگ قرمز برای پس زمینه تابلو های تلیغاتی در رستوران ها استفاده میشود که مستقیما روی اشتهای فرد تاثیر میگذارد. همچنین رنگ قرمز برای تبلیغات لوازم ارایش نیز کاربرد بسیاری دارد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top