اهمیت تابلوسازی در تبلیغات
از گذشته تا به امروز همیشه بهترین روش معرفی محصولات تبلیغات بوده است که هرروز با پیشرفت های چشمگیری همراه است. بنابراین تبلیغات یکی از مهمترین ارکان زندگی به حساب می آید. تا جاییکه امروزه برای آموزش هنر تبلیغات در آموزشگاه ها و حتی دانشگاه ها به تدریس در این زمینه میپردازند تا افرادی ماهر و متخصص در این زمینه پرورش دهند. میتوان اینطور گفت که منظور از تبلیغات ارسال پیام از طرف فرستنده برای مخاطب خاص میباشد که میخواهد محصول خود را معرفی کند.
اهمیت تابلو سازی در تبلیغات
تابلوسازی نیز همانند سایر صنایع برای حس رقابت زمینه ایجاد میکند و نقش مهمی در این میان ایفا میکند. تابلوسازی اگر با کیفیت و رعایت استاندارهای اصول تبلیغاتی صورت بگیرد میتواند نتایج چشمگیری در پی داشته باشد. تابلوسازان با استفاده از جدیدترین روش های تابلوسازی و با استفاده از متریال مناسب و با کمک خلاقیت و هنر فردی بهترین و با کیفیت ترین تابلو را ارائه میدهند. از این رو تابلو سازی و تابلو های تبلیغاتی مهمترین نیاز هر شغل و تجارتی به حساب می آید.
مزایای استفاده از تابلو های تبلیغاتی:
معرفی تجارت یا کسب و کار
امروزه تمامی مشاغل اعم از کسب و کارهای کوچک تا مراکز تجاری بزرگ از تابلو های تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود بهره جسته اند تا بتوانند مشتری خود را جذب کنند و برند یا خدمات قابل ارائه ی خود را معرفی کنند. اصولا تابلو های تبلیغاتی بر طبق شغل مورد نظر به کمک مشاوران تابلو ساز طراحی و اجرا میشود.
قیمت مقرون به صرفه در برابر کیفیت بالا
اصولا هر شغل و تجارتی که نوپا باشد نه شهرت آنچنانی دارد که باعث جذب مشتری خاص شود و نه اینکه پررونق است. پس بنابراین تبلیغات و استفاده از تابلو های تبلیغاتی بهترین راهکار برای معرفی محصول، برند و یا تجارت شماست که علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد میتواند در کوتاهترین زمان رونق بالایی به کسب و کار شما ببخشد و باعث زودتر شناساندن شما شود. در این میان توجه داشته باشید که هزینه ای که برای تبلیغات و ساخت تابلوسازی صرف میشود یکبار است ولی قدرت جذب مشتری و معرفی آن بسیار بالاست.
اهمیت تابلو های تبلیغاتی در امر تبلیغات:
ایجاد ظاهری زیبا
برای اینکه کسب و کاری رونق داشته باشد و بتواند جذب مشتری کند باید هم محیط داخلی و هم محیط خارجی محیط کاری را زیبا کند تا مشتری در ابتدا جذب زیبایی ظاهری آن شود. این امری بدیهی است که امروزه هرکس قبل از ورود به یک مرکز خرید ابتدا تابلوی آن را نگاه میکنند. پس اولین قدم در جذب مشتری زیباسازی داخل و خارج محل کسب و کار است که بازدهی کار را به میزان قابل توجهی بالا میبرد.
ایجاد حس رقابت
بهتر است بدانید این فقط شما نیستید که برای رونق کسب و کار خود از تابلو های تبلیغاتی استفاده میکنید. سایر رقیبان شما نیز میخواهند کسب و کار خود را با سرعت بالا ببرند. پس دقت در انتخاب تابلو نقش منحصر به فردی در موفقیت شما در این رقابت دارد. در این میان شاید مجبور شوید کمی بیشتر هزینه کنید ولی نتیجه ای که کسب خواهید کرد به زودی مشخص میشود و ارزش این هزینه برایتان روشن خواهد بود.
همیشگی بودن تبلیغ
تابلوی تبلیغاتی میتواند به طور دائمی و در تمام ساعات شبانه روز باعث جذب مشتری شود و محصول شما را تبلیغ کند. همین امر باعث خواهد شد که محل کار شما در ذهن مشتری ماندگار شود. این در صورتی است که هزینه ای که صرف تبلیغات رسانه ای میشود بسیار بیشتر و غیر دائمی میباشد.
اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی تابلو تبلیغاتی:
کامپوزیت یکی از اصلی ترین و متداول ترین متریال سازنده ی تابلو های تبلیغاتی است که در ساخت انواع تابلو ها مورد استفاده قرار میگیرد. تابلو کامپوزیت از نوعی کاپپوزیت ساده ساخته شده است که به راحتی و صرف هزینه ی کم قابل نصب و اجراست. قدمت تابلو کامپوزیت در صنعت تابلوسازی بیشتر از 25 سال میباشد و طرفداران زیادی کسب کرده است. به طوری که به جرئت میتوان گفت 85 درصد تابلوهای مغازه را تابلو های کامپوزیت تشکیل میدهند.
ویژگی های ورقه های کامپوزیت:
- تنوع رنگی
- اندازه های مختلف
انواع تابلو کامپوزیت:
تابلو کامپوزیت طلایی
تابلو کامپوزیت پانچی
تابلو کامپوزیت پولکی
تابلو کامپوزیت طرح سنگ
تابلو کامپوزیت طرح چوب
تابلو کامپوزیت استیل
تابلو کامپوزیت وکیوم
تابلو کامپوزیت نئون
تابلو کامپوزیت رینگی