09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

آموزش ساخت تابلو روان

آموزش ساخت تابلو روان

ضمن سلام و احترام خدمت دوستان گرامی

بنده  به عنوان مدیرفروش گروه تابلوسازی حافظان گستر قصد دارم تا در این مقاله نحوه ساخت تابلو روان را از صفر تا صد برای شما توضیح دهم.پس عزیزانی که تمایل به یادگیری ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری را دارند میتوانند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشند  که نکات قابل توجهی را در خصوص تابلو روان و تلویزیون شهری میتوانند آموزش ببینند.
جهت ساخت تابلو روان نخست به  یک فریم تابلو روان ویا همان قاب تابلو روان احتیاج میباشد که قاب آلومینیومی تابلو روان وقاب فلزی در بازار رایج است و یا اینکه این امکان را خواهید داشت که  از  شرکت گروه تابلوسازی حافظان گستر اقدام به تهیه قاب تابلو روان نمایید.
پس از اینکه قاب تابلو روان را تهیه کردیم  بایستی میز کار مناسب را هم تهیه نماییم. حال میز کار مناسب بایستی اندازه مناسب در اندازه های 3 متر در 1 متر داشته باشد
بدین خاطر که در این صورت بمنظور مونتاژ کردن تابلو روان در سایز بزرگ با مشکلی مواجه نمی گردید.
پس پیشنهاد من به شما به عنوان یک فرد متخصص این است که ارتفاع میز  شما ۹۵ سانت باشد تا دچار کمر درد نگردید. 
برای ساخت یک تابلو روان ابتدا به ماژول تابلوروان احتیاج است .ماژول های  تابلو روان از چین وارد شده و بسیاری از شرکت های بزرگ ماژول وارد کرده با کیفیت های گوناگون که پس از آن  برای تهیه ماژول روی میز چیده سپس قاب تابلو روان و یا فریم تابلو روان رو از بخش بالا روی ماژولهای تابلو روان گذاشته و سپس با دست به آنها نظم داده  سپس با پیچ مخصوص ماژول ویا پیچ تابلو روان با دریل شارژی آن را میبندیم وپس از بستن پیچ ها تابلو روان را بلند کرده تا از نمای جلو یک دست باشند چرا که  تابلو روان ها بایستی به طور یک دست بسته شده باشند.
پس از بستن ماژول کارت کنترل ویا مادربرد را در قسمت سمت چپ پشت تابلوروان بایستی قرار داد و قسمت ورودی ماژول، تابلو روان دارای دو  ماژول با ارتفاع  میباشد و کارت کنترل تابلوروان u60 شامل شماره یک و دو میباشد. حالا قسمت بالای تابلو روان میشود یک پایین در بخش وسط مادربرد  به رنگ زرد میباشد اکنون راجع به آن توضیحی نمی دهیم.
حال بایستی اقدام  به نصب کابل فلت ویا کابل دیتا کرد. تابلو روان از مادربردابتدا  به کابل دیتا سپس به ماژول دستور اجرا میدهد سپس بایستی به نصب پاور یا سوییچینک و یا همان ترانس اقدام کرد. پاورهابایستی ۵ ولت باشن وآمپرها نیز  بستگی به تعداد ماژول ها دارد و از آنجا که  ما چهارعدد ماژول داریم پاور ۵ولت ۲۰ آمپر میتواند پاسخ گو باشد سپس بعد از نصب پاور تابلو روان شروع به سیم کشی تابلو روان میکنیم.این پاورها مثبت  و منفی دارند و نیز سمت چپ ماژول از نگاه پشت  مثبت است و بالعکس . پس از پاور برق مادربرد را هم قطع کرده سپس برق ۲۲۰ ولت تابلو روان به پاور نصب کرده که مراحل طراحی را ما برای شما در روزهای آتی داخل سایت قرار می دهیم.
گروه تابلوسازی حافظان گستر
بمنظورآموزش حضوری میتوانید با شماره ۰۹۱۰۱۹۲۷۰۰۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه تابلو سازی حافظان گستر شما را راهنمایی نمایند.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top