09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

آشنایی با صنعت تابلو سازی چلنیوم

آشنایی با صنعت تابلو سازی چلنیوم

آشنایی با تابلو چلنیوم در صنعت تابلوسازی


با پیشرفت صنعت تبلیغات تابلو های تبلیغاتی نیز پیشرفت شایانی داشته اند و یک تحول عظیم را در صنعت تبلیغات بوجود آورده است. در این میان تابلو های چلنیوم یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آید. در صنعت تابلو سازی تابلوهای چلنیوم را از حروف های به شکل برجسته میسازند و به علت تنوع در نوع و رنگ این تابلو ها جذابیت بخصوصی را به خود اختصاص داده اند.

حروف چنلیومی

آشنایی با صنعت تابلوسازی چلنیوم

تولید تابلوهای چنلیومی قدمی بزرگ در حوزه ی تبلیغات برداشت و در همان اولین روزهای ورود به بازار جایگاه بالایی در تبلیغات به خود اختصاص داد. چلنیوم برای اولین بار توسط یک شرکت اسپانیای معرفی شد و به دنبال آن شرکت های تجاری چین و تایوان نیز در صدد تولید متریال این تابلو ها برآمدند. مهمترین متریال سازنده تابلو های چلنیومی فلز آلومینیوم است پس چلنیوم سبک و انعطاف پذیر است  قابلیت حالت گیری در شکل های مختلف را دارد. به طور کلی میتوان گفت یک تابلوی چلنیوم را سه جز اصلی تشکیل میدهند:

بخش اول: بخش رویه ی حروف را تشکیل میدهد و معمولا جنس آن پلکسی گلاس است. 

بخش دوم: بخش زیرین تابلو را شامل میشود که جنس آن از پی وی سی است. 

بخش سوم: قسمت سوم این تابلو ها را لبه ی تابلو ها تشکیل میدهند که از جنس پلکسی گلاس بوده و انعطاف بالایی دارد.

انواع تابلو چلنیوم

  • تابلو چلنیوم ساده : 

اولین سری از تابلوهای چلنیومی، تابلوهای چلنیومی ساده بودند که در دسته ی تابلوهای مغازه قرار داده میشود

مشخصات کلی تابلو های چلنیومی ساده:

لبه ی آلومینیومی

رویه پلکسی گلاس

نورپردازی ساده

لامپ های تشکیل دهنده ی آن از نوع اس ام دی

تابلو چلنیومی

  • تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

این تابلو نیز شباهت زیادی به تابلو های ساده دارد و از نظر متریال سازنده میتوان گفت اجزای سازنده ی یکسانی دارند. تنها تفاوت آشکار تابلوهای ساده با این سری از تابلو ها این است که تابلو چلنیوم پلکسی دوبل دورنگ است.

  • چلنیوم پانچ :

این تابلو مخصوص خاص پسندانی است که دوس دارند تابلویی که از آن استفاده میکنند بسیار لوکس به نظر برسد. این تابلوهای تبلیغاتی بسیار چشم نواز هستند و توجه مشتری را خیلی خوب میتواند به خود جلب کند.

  • مشخصات تابلوهای چلنیوم پانچ

روی صفحه ای با سوراخ های ستاره ای و دایره ای مانند برای نورافشانی

لایه ی بیرونی برای نمایش دادن توسط لامپ های اس ام دی و آر جی بی 

  • چلنیوم RGB :

این تابلوها را معمولا با تابلوهای هفت رنگ نیز میشناسند 

مشخصات تابلوهای چنلیومی RGB:

پلکسی گلاس سفید

نورپردازی هفت رنگ

تمام انواع تابلوهای تبلیغاتی یک روش تبلیغ محصول تجارت یا برند است که توصیه میکنیم برای استفاده یا انتخاب نوع تابلوها متناسب با زمینه ی فعالیتتان با متخصصین ما در شرکت حافظان گستر تماس بگیرین تا مشاوران ما بهترین راهنمایی ها را به شما اموزش دهند

تابلو حافظان گستر

عوامل تاثیر گذار در قیمت تابلوهای چلنیوم:

  • جنس لبه حروف : با اندازه های 7 ، 9 ، 11 سانتی متری در رنگ های متنوع که پرکاربردترین آن هارنگ مشکی ، طلایی و نقره ای که شامل قطر لبه 9 سانتی متری در دو نوع اصلی و فرعی. می باشد خواهد داشت که هر یک به وسیله شرکت های مختلفی عرضه می شوند و دارای دو نوع اصلی و فرعی می باشند.
  • روشنایی تابلو : تامین کننده ی روشنایی این تابلو ها  لامپ های اس ام دی یا ال ای دی هستند. از آنجایی که این لامپ ها روی ماژول ها قرار دارند بنابراین تعداد ماژول ها در کیفیت و مقدار نوردهی و حتی قیمت نقش بسزایی دارد.
  • قطر حروف برجسته : قطر حروف هرچقدر بیشتر باشد زیبایی و رسایی بیشتر میشود ولی قیمت نیز بالاتر میرود. 
  • ارتفاع محل نصب تابلو : ارتفاع محل نصب تابلو با قطر حروف رابطه ی مستقیم دارد. بنابراین تابلوساز با در نظر گرفتن مکان مناسب جهت ارتفاع تابلو میزان قطر حروف نیز معین میشود. 
  • متریال تابلوسازی : زیرساز تابلوهای چلنیومی معمولا از متریالی مانند پلکسی ، کامپوزیت ، چوب یا شیشه تشکیل شده اند که هر یک بسته به نوع و کیفیت قیمت های مختلفی دارند.
  • اندازه و متراژ تابلو چلنیوم : این کامل واضح است که هرچه متراژتابلو بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. 

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top