09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

چگونه تابلو دکوراتیو درست کنیم؟

چگونه تابلو دکوراتیو درست کنیم؟

به جرات میتوان گفت امروزه خانه ای نیست که در ان تابلو به دیوار زده نشده باشد. از انجاییکه تابلو یک وسیله ی دکوری و زیبا کننده ی منزل به حساب می آید استفاده از آن بسیار زیاد است. چون علاوه بر خارج کردن دیوار از حالت سادگی باعث میشود که دکوراسیون منزل نیز زیباتر به نظر برسد. 

تابلو ها بسیار متنوع هستند و بر اساس سلیقه و با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب میشود. در این مقاله میخواهیم بدانیم چگونه تابلو دکوراتیو درست کنیم که هم زیبا به نظر برسد هم هزینه ی کمتری برای ما نیز داشته باشد

تابلو دکوراتیو 

ساخت تابلو دکوراتیو

برای ساختن تابلوی دکوراتیوی که هم شیک باشد هم از جذابیت بالایی برخوردا باشد به یک سری لوازم اولیه نیاز داریم و زمانی که مواد اولیه برای ساخت را داشتید با مشاهده ی یک فیلم اموزشی به راحتی میتوانید تابلو دکوراتیو خود را بسازید. ما در این مقاله به شما اموزش میدهیم که چگونه تابلو دکوراتیو مورد نظر خود را با صرف کمترین هزینه بسازید. 

  • ساخت تابلو دکوراتیو مدرن

برای ساخت این تابلو ابتدا یک پارچه ی کنواس تهیه کنید و طرح مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید و در مرحله ی بعد پارچه را روی یک غلاف چوبی پیاده کنید سپس دو طرف پارچه را کشیده به غلافه سفت و محکم منگنه میکنید. در مرحله ی بعدی شما میتوانی با کمک هنرتان که میتواند میخ یا طلا باشد شروع به طراحی کنید. 

  • ساخت تابلو دکوراتیو با ورق طلا

امروزه کار با ورقه طلا بسیار گسترش داشته و تقریبا در هصنعتی که بشود از آن برای زیبا سازی و جلوه بخشی استفاده شده است. برای ساخت تابلو دکوراتیو طلا به چند وسیله ی ضروری نیاز داریم:

  1. چسب ویژه ورق طلا
  2. ورقه های طلا
  3. بوم نقاشی یا هر وسیله ای که قرار است ورق طلا را روی ان پیاده کنید
  4. فوم اسفنج فشرده
  5. استفاده از برس یا براش

استفاده از این وسایل میتواند به ما کمک زیادی در زمینه ی ساخت تابلو کند. 

تابلو دکوری

برای طراحی در قدم اول باید طرح مورد نظر را روی زمینه طراحی کنیم و قسمت های که در نظر داریم ورق طلا در ان قسمت ها استفاده کنیم چسب مخصوص میزنیم و سپس با براش مخصوص روی قسمت ها ضربه میزنیم.

  • آموزش تابلو دکوراتیو چهره

طراحی چهره روی تابلو با مقداری اموزش به راحتی قابل اجراست و شما بعد از یک دوره ی کوتاه اموزشی میتوانید چهره را با کمک نخ و میخ نمایش دهید. 

  • آموزش تابلو دکوراتیو کودک

بعد از به اتمام رسیدن دوران ابتدایی اموزش تابلو دکوراتیو شما میتوانید به سمت اموزش تابلو فرش هم اموزش ببینید و حتی به کودک خود نیز اموزش های ابتدایی این هنر زیا را یاد بدهید.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top