09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

چگونه تابلو ارزوها بسازیم؟

چگونه تابلو ارزوها بسازیم؟

در این مقاله از تیم فنی حافظان گستر که در سال های اخیر به یکی از بزرگترین شرکت های تابلو سازی تبدیل شده است میخواهیم در رابطه با اینکه چگونه تابلو آرزوها بسازیم صحبت کنیم. بنابراین ابتدا بهتر است بدانیم تابلو آرزوها در اصل چیست و چه مفهوم و اهمیتی دارد؟

همیشه گفته اند زمانی که رویایی در ذهن خود میسازید و پرورش میدهید باید از مرز غیر ممکن ها عبور کنید و حس و حال واقعی به رویای خود ببخشید. حالا شما میتوانید تابلو آرزوهای خود را بسازید. شما میتوانید برای به تصویر کشیدن رویای خود راجع به ان توضیح دهید و مورد بحث قرار بگیرد. وقتی شما از تابلو آرزوها استفاده میکنید درواقع درخواست خود را از کائنات مطالبه مکنید. همچنین تابلو ارزوها این قابلیت را دارد که اطلاعاتی از اینده تان در اختیار شما قرار دهد. تا به حال افراد زیادی از تابلو ارزوها استفاده کرده و نتایج چشمگیری دارد. حالا ما برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه تابلو آرزو ها را بسازیم.

تابلو آرزو ها

شما برای ساختن تابلوی آرزوهایتان باید چند مرحله را سپری کنید:   

مرحله اول

انتخاب روش ساخت تابلو: افراد مختلف برای ساختن تابلو های آرزوی خود از روش های بخصوصی استفاده میکند. برای مثال ممکن است فردی برای ساختن تابلو ارزوهای خود از دسکتاپ لب تاب استفاده کند. برخی افراد ارزوهای خود را به شکل پوستر روی دیوار اتاق خواب خود قرار میدهد و یا اینکه فایلی از لیست ارزوهای خود فراهم کنید . پس اینکه چگونه تابلو آرزوها بسازیم را خودمان انتخاب میکنیم. 

مرحله دوم

استفاده از رنگ ها: در ساخت تابلو های ارزو ها باید رنگ و لعاب داشته باشد تا تاثیر بهتری داشته باشد. از آنجاییکه ساختن تابلو آرزوها در رسیدن به رویاهایتان به شما کمک خواهد کرد بنابراین جالب است بدانید استفاده از رنگ های روشن در جذب رویاهای مثبت تاثیر گذار است. 

 مرحله سوم

نوشتن اهداف: نوشتن میتواند تاثیر بسیار زیادی در جذب رویاهایتان به کمک کائنا باشد. بنابراین شما باید به طور واضح و دقت کامل درباره رویاها اهداف و آرزوهایتان بنویسید.

مرحله چهارم

استفاده از عکس مرتبط: یکی از مهمترین وجوه تابلو های ارزوها عکس هاست. شما میتوانید عکس هایی که شباهت زیادی به رویاهایتان دارد را انتخاب کنید و در تابلو های ارزوهایتان نصب کنید.

مرحله پنجم

اقدام به ساخت: بعد از تهیه کردن تمامی امکانات لازم برای ساختن تابلو آرزوها نوبت به ساختن تابلو میرسد. در اینجاست که باید بدانیم چگونه تابلو آرزوها بسازیم.

تابلوی آرزو ها

تابلو های ارزو ها میتواند در بخش های مختلف طبقه بندی شود و عکس های مربوط به هر بخش در قسمت اختصاصی خود قرار بگیرد:

  • رویاهای در رابطه با مسائل کاری و شغلی
  • رویاهای مربوط به روابط با خانواده یا دوستانتان
  • رویاهای مربوط به مسائل مالی 
  • رویاهای مربوط به سلامت جسم و روان

ویژگی های یک تابلو آرزوهای خوب

شوق برانگیز و الهام بخش: یعنی دیدن این تابلو بتواند به شما شوق حرکت به سوی هدف را ایجاد کند

مرتب و منظم: شلوغ و و نامرتب بودن تابلو ذهن را بر هم میزند و مانع تمرکز درخواست میشود.

واقع بینانه: مواردی که در تابلو به آن اشاره میکنید باید دقیقا چیزی باشد که بدنبال آن هستید و میخواهید به آن برسید نه همه ی ارزوها

سرگرم کننده: بتواند به شما هیجان حرکت به سمت هدف را بوجود بیاورد.

مزایای استفاده از تابلو آرزوها:

ایجاد نظم در ذهن

ماندن در مسیر درست زندگی تا رسیدن به هدف

تاثیر پذیری تابلو آرزوها از کائنات

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top