09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

چگونه تابلو آسمان شب بسازیم؟

چگونه تابلو آسمان شب بسازیم؟

در این مقاله میخواهیم بدانیم چگونه تابلو آسمان شب بسازیم؟ از تابلو اسمان به عنوان تابلو بک لایت نیز یاد میشود. تابلو بک لایت درواقع ترکیبی از چاپ و نور به حساب می آید. در این تابلو طرح چاپ شده ای است که با نوری که به آن اضافه میشود فضای جالبی را ایجاد میکند. این تابلو ها به عنوان یک هدیه ی زیبا میتواند انتخاب خیلی خوبی باشد.

چگونه تابلو آسمان شب بسازیم؟

برای ساخت یک تابلو ی آسمان شب شما باید چهار مرحله را طی کنید

  • مرحله اول: تولید تابلو هایی از جنس پی وی سی با کیفیت و بهترین متریال
  • مرحله دوم: طراحی تابلو و جلوه دهی هب آن بر اساس طرح و نورپردازی
  • مرحله سوم: چاپ طراحی با کیفیت بسیار بالا با استفاده از بروز ترین دستگاه های پالت
  • مرحله چهارم: طراحی مدار ال ای دی و نصب ال ای دی پشت صفحه ی چاپ

ویژگی های تابلو آسمان شب

  • هر طراحی کامال مخصوص خود را دارد
  •  طراحی و نصب هر تابلو چیزی حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد
  • طراحی و اجرای این تابلو ها باید توسط متخصص صورت بگیرد. 
  •  فرم های پی وی سی در پهار رنگ مشکی ،سفید ، طلایی و نقره ای
  • منبع که به صورت جای باطری و سه عدد باطری یا منبع برق که شامل آدابتور مخصوص است

تابلو شب بدون اسمان

انواع تابلو های بک لایت یا تابلو آسمان

1-منبع

برای اینکه مشتری به راحتی بتواند از این تابلو ها استفاده کند برای استفاده از این تابلو ها دو منبع در نظر گرفته شده است که میتواند انتخاب محل نصب تابلو را برای مشتری راحت تر کند . ولی باید دقت داشته باشید منبع هیچ تاثیری در کیفیت تابلو ها ندارد و انتخاب نوع منبع فقط بر طبق نیاز مشتری انتخاب میشود و اینکه در چه محلی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد. ولی اگر برای استفاده دائمی و طولانی مدت از تابلو آسمان میخواهید استفاده کنید بهتر است از تابلو هایی که به برق شهری متصل میشوند استفاده شود. 

2-رنگ نور

رنگ نور تابلو بر اساس سلیقه ی شخصی و انتخاب خود مشتری اجرا میشود. البته ال ای دی ها در دو رنگ سفید و زرد موجود میباشند که انتخاب آن به عهده ی مشتری میباشد.

3- طرح

طرح هایی که تابلو آسمان دارند  به دو دسته تقسیم بندی میشوند: تابلو های آسمان دار، تابلو های بدون آسمان

  • تابلو های آسمان دار: در این تابلو ها طراح به عنوان طرح میتواند شکل آسمان و صورت فلکی را در تاریخ و مکان مشخصی را روی تابلو پیاده کند. برای مثال میتواند این هدیه به عنوان هدیه تولد فردی باشد که برای شما خیلی با ارزش است. شرکت طراح تصویر آسمان را در زمان و مکان مشخص شده از سایت های نجومی پیدا میکنند و به عنوان طرح از آن استفاده میکنند. بنابراین تابلو های آسمان شب یکی از پرطرفدارترین هدیه ها به حساب می آید. 
  • تابلو های بدون آسمان:در این تابلو ها تمرکز اصلی روی تصاویر افراد میباشد بنابراین زمان طراحی بیشتری نیز نیاز دارند. این تابلو ها بین عروس داماد ها طرفدار بیشتری دارد. این هدیه خاص برای نامزدی یا سالگرد عروسی میتواند باشد.

تابلو اسمان شب

 4-سایز و رنگ فرم قاب

این تابلو در سایز های مختلفی ارائه میشود (30*40، 70*50 ، 90*60 ، 100*70) . در سایز های بزرگتر بخاطر محدودیت استفاده از باطری حتما منبع باید برق شهری استفاده شود. ولی برای سایز های کوچکتر هم میتوان از باطری استفاده کرد هم از برق شهری. مزیتی این تابلو به تنوع رنگی آن هاست که در منازل مختلف با توجه به رنگ دکوراسیون قابل اجرا میباشد. 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top