09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

معرفی انواع تابلو های روان

معرفی انواع تابلو های روان

بایستی بگوییم که تابلو روان ها بر اساس ویژگی و مشخصات و کاربری های متنوعی که دارندو اساس کاربری آنها در حوزه تبلیغات و بازاریابی میباشد که به همین خاطر دارای انواع و مدلهای مختلفی میباشند.تابلو روان ها را می توان به تک رنگ و فول کالر و تابلو های روزشمار دسته بندی نمود. 

تابلو فول کالر Full Color
در خصوص تابلو روان فول کالر بایستی بگوییم که این نوع تابلو از محبوب ترین و رایج ترین تابلو ها در بازار به حساب می آید که از انواع بروز و جدید تابلو روان میباشد . تابلو روان فول کالر این امکان و توانایی را دارد که تمام رنگ ها را موقع نمایش تصویر و متن به نمایش کامل بگذارد.

تابلو روان تکرنگ Single Color

 از دیگر مدل های  تابلو روان، تابلو روان تک رنگ میباشد بدین معنی که نمایشگر آن نیز تک رنگ است و این قابلیت را دارد که تصویری را با وضوح و کیفیت بسیار به نمایش درآورد که از این نوع تابلو روان در حیطه تبلیغات استفاده میشود. 

در طراحی و پروسه تولید این نوع تابلو روان از ماژول های با کیفیت و درجه یک که اغلب قرمز رنگ میباشد استفاده میشود  و نیز از منبع تغذیه های اورجینال  و پاورهای قوی برای این تابلوها استفاده میشود. 

مسئله لازم به ذکر در خصوص تابلو روان های تک رنگ این میباشد که در مورد تابلو روان های تک رنگ طول عمر ماژول استفاده شده  بخاطر لایه ضعیف تر پلی استر استفاده شده در آن در مقایسه با سایر مدل کمتر بوده و این مسئله ای میباشد که موقع خرید تابلو روان  بایستی لحاظ گردد.

تابلو روان روز شمار پروژه
که این تابلو از پرکاربردترین نوع های تابلو روان محسوب میشود.

اغلب در این مدل تابلو از  لامپ های ال ای دی ای استفاده میشود که  طول عمر بیشتری داشته ولی از توان مصرفی پایینی برخوردار میباشند.

تابلو روان روزشمار مدل‌های گوناگونی را دارد که شامل چند رنگ و تک رنگ است و نیز سایز آن بر اساس خواسته کاربر قابلیت تغییر دارد. ساعت و روز که توسط تابلو شمارش میگردد برنامه ریزی شده و از یک نرم افزار تحت ویندوز بمنظور برنامه ریزی استفاده میشود.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top