09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

مزایای استفاده از تابلو نئون در تجارت شما

مزایای استفاده از تابلو نئون در تجارت شما

امروزه صنعت تبلیغات پیشرفت های بسیار شایانی داشته است که نمیتوان از وجود و تاثیر آن برای معرفی و پیشرفت کسب و کارها چشم پوشی کرد. به طوری که عملا بدون تابلو های تبلیغاتی تقریبا ممکن نیست که یک کسب و کار بتواند خود را معرفی و باعث جذب مشتری به سمت محل مغازه خود شود. تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلفی در سطح بازار وجود دارد که هرکس با توجه به نیاز و سلیقه ی شخصی یکی از انو اع این تابلو ها را انتخاب و برای عرضه و تبلیغ محصول یا برند خود از آن استفاده میکند. تابلو های نئونی یکی از انواع این تابلو های تبلیغاتی میباشد که به عنوان اولین تابلو های تبلیغاتی همچنان جایگاه خود را در زمینه تبلیغات حفظ کرده و با پیشرفت هایی نیز همراه بوده است. جدیدترین تابلو های نئونی تابلو های نئون فلکسی میباشند که با قابلیت های بی نظیری که دارند میتوانند نقشش بسزایی در تبلیغات ایفا کند. در ادامه ی این مطلب به به بررسی و معرفی مزایای تابلو های نئونی در تجارت شما اشاره خواهیم کرد.

تابلو نئونی

مزایای تابلو های نئونی

تابلو های نئونی را لوله های تشکیل میدهند که از گار نئون و آرگون پرشده اند و اگر یک صنعتگر در این زمینه ماهر باشد میتواند با حالت دادن به این لوله ها بهترین تابلو ها را ایجاد کند. در ادامه به بررسی هر یک از مزایای تابلو های نئونی خواهیم پرداخت.

  •  دوام
  • قابلیت فعالیت در تغییرات دمایی
  • رنگ
  • قابلیت ترکیب با مواد دیگر
  • طول عمر بالا
  • کاربرد در منزل

دوام

عمر متوسط تابلو های نئونی بین 10 تا 145 سال میباشد که صرفه جویی چشمگیری در برابر استفاده از چراغ ها به حساب زمی آید.

قابلیت فعالیت در تغییرات دمایی

تغییرات دمایی مانند تابش مستقیم خورشید و یا باریدن برف و سرد و گرم شدن هوا در روند فعالیت این تابلو ها تاثیری ندارد و اختلالی ایجاد نمیکند. 

رنگ

رنگ تابلو های نئونی با توجه به سلیقه ی مشتری میباشد و جالب است بدانید رنگ ایجاد شده در تابلو های نئونی از سوختن گازهایی که در لو له جریان دارد منتشر میشود. پس رنگ تابلو های نئونی به گاز مورد استفاده بستگی دارد

ترکیب رنگی

قابلیت ترکیب با مواد دیگر

دمای پایین گرمایش این تابلو ها باعث میشود تا بتوانند با سایر عناصر نیز ترکیب شوند.

درخشش

توزیع یکنواخت گاز در درون لوله ها باعث میشود روشنایی ایجاد شده در تابلو به طور یکدست و منظم منتشر شود.

کاربردهای تابلو نئون

  • دکور منازل
  • کافه ها
  • رستوران ها
  • استفاده از تابلوهای نئونی برای عکاسی

عملکرد تابلو نئون در خانه ها

تابلو های نئون علاوه بر این که میتواند باعث تزئین و زیبایی جلوه ی منزل شما شود همچنین میتواند با ایجاد فضایی با نور ملایم سبب ایجاد آرامش فکری نیز باشد. بنابراین پیشنهاد هر تابلو ساز برای زیبا سازی محل کار یا منازل شما تابلو های نئونی میباشد.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top