09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

رابطه تابلو روان و میزان فروش

انچه را که تجربه نشان داده است این میباشد که اشغال کردن حافظه دیداری مخاطبین در ماندگاری موثرتر میباشد. به عنوان مثال برای اجرای تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، بیلبورد های تبلیغاتی و همچنین تابلو های تبلیغاتی که از تابلو های تیلیغاتی مدرن به حساب می آید، تابلو روان(تابلو ال ای دیتلویزیون شهری هستند ، تابلو روان و تلویزیون شهری با دارا بودن ویژگی های خاصی مثل پرتاب نور و قابلیت پخش متون و تصاویر به شکل روان یا متحرک و نیز پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی ،منجر گشته که تبلیغ کردن به این شیوه  از تاثیر گذارترین نوع تبلیغات است به گونه ای که بر اساس گفته های کارشناسان صنعت تبلیغات و نیز دارندگان تابلو روان و تلویزیون شهری ،معرفی کالا وخدمات به این شیوه تبلیغاتی منجر به بالا رفتن تعداد مشتری ها میگردد که این افزایش حداقل تا 30 درصد میتواند باشد.
در دنیای ارتباطات امروز ، رسانه ها موثرترین نقش را در زمینه پیشرفت و توسعه هر حوزه ای  اعم از دولتی و خصوصی را دارا میباشند. به همین خاطر اکثرا نمیتوانند  تاثير مستقيم تابلو روان يا تلویزیون شهری را در افزایش میزان فروش محصولات و رونق کسب و کار ندید بگیرند. 
زمان خرید تابلو روان بایستی نکات ذیل را لحاظ کرد:
نخست اینکه تعداد led ها بسیار موثر در کیفیت وضوح تصویر هستند. بدین معنی که هر چقدر تراکم ال ای دی ها افزایش یابد، کیفیت تصویر هم به تبع آن  بهتر می گردد. پس در زمان خرید تابلو روان تراکم را بایستی حتما لحاظ نمایید.
نکته دوم شرکت فروشنده نقش مهمی دارد. زیرا که خرید یک محصول بدون پشتیبانی و شناخت ریسک بزرگی است. بنابراین باید با دقت انتخاب شود .
مسئله بعدی این است که  حتما به میزان نوردهی تابلو روان توجه نمایید. شما این امکان را دارید تا از فروشنده تقاضای نمونه کار کنید و در خصوص آن تحقیقات لازم را انجام دهید.
به خدمات پس از فروش تابلو دقت داشته باشید.
از معایب تولید تابلو روان
واردات بی رویه و نداشتن نظارت و کنترل به ماژولهای بی کیفیت و چینی
وارد شدن  غیر متخصصین به بخش تولید تابلو های روان که با مونتاژ ماژولهای آماده چینی را در پی دارد.
ارائه تابلو روان های بی کیفیت و بدون داشتن گارانتی و ضمانت ،و نیز  ضرر و زیان مالی خریداران محصولات چینی و همچنین  گونه ای دلزدگی و ذهنیت منفی راجع به تابلو ال ای دی

امتیاز دهید
امتیاز 4.7 از 5 توسط 3 کاربر

نظرات و پیشنهادات

Top