09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تابلوسازی و کاربرد های آن

تابلوسازی و کاربرد های آن

تابلوسازی و کاربرد های آن

یکی از روش های رونق کسب و کار و کسب درآمد بیشتر، معرفی نوع خدمات و محصوات ارائه شده توسط هر مجموعه کاری می باشد. یکی از این روش ها ساخت و اجرای انواع تابلو تبلیغاتی می باشد. در گذشته عموما، برای معرفی کسب و کار و معرفی محصولات و خدمات برای جلب توجه مخاطبین نوشتن زمینه های فعالیت و تولید بر روی پارچه و یا بنر هایی بود که می توان گفت در حال حاضر دیگر یا منسوخ شده، و یا دیگر از آن ها به ندرت استفاده می شود و جای خود را به انواع جدیدتر و زیباتر با تکنولوژی ساخت متفاوت تابلوهای تبلیغاتی داده اند که از شیوه های نوین تبلیغات محسوب می شوند.

در عصر حاضر ساخت تابلوهای تبلیغاتی به صورتی کاملا رقابتی بوده و صاحبین مشاغل برای معرفی کسب و کار و خدمات خود حاضر به پرداخت هزینه هایی هنگفت برای این منظور می شوند که البته ناگفته نماند که تبلیغات صرفا هزینه کردن نیست. چرا که شما می توانید با صرف هزینه جهت تبلیغات کسب و کار خود از مزایای بی نظیر آن نیز بهره مند گردید.

جلب نظر مخاطب و جذب مشتری اولویت اول و هدف اصلی هر مجموعه ای است که ساخت تابلوهای تبلیغاتی این امر را برای صاحبین مشاغل میسر گردانیده است. بدیهی است با ورود به عرصه فعالیت در هر زمینه کاری چنانچه فرد کاردانی نیز باشید، مسما بدون صرف هزینه تبلیغات و معرفی کسب و کار خود نمی توانید از تخصص و زمینه کاری خود به کسب درآمد و سود بیشتر برسید.

تابلوسازی چیست و به چه کسی تابلوساز می گویند؟

          تابلوسازی به عنوان یکی از شیوه های تبلیغات بین جامعه یه طرز چشم گیری رواج یافته و بر خلاف گذشته، تابلوسازی دیگر تنها هزینه محسوب نمی شود. بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری برای کسب و کار شما و ایجاد بستری مطمئن برای جذب مشتریان دائم به حساب می آید.

          تابلو و تابلوسازی یکی از بهترین روش ها برای بهتر دیده شدن کسب و کار و زمینه فعالیت کاری شما به حساب می آید. به گونه ای که با نصب یک تابلو برای مغازه، شرکت، کارخانجات و هر جایی که نیاز به معرفی محصولات و برند داشته باشد، باعث جلب نظر مشتری و افزایش درآمد خواهد بود. در فرآیند ساخت تابلوهای تلبیغاتی، چنان چه علاوه بر کیفیت و نوع متریال جهت ساخت تابلو به زیبایی و گیرا بودن آن نیز توجه شود، بدیهی است که نتایج باورنکردنی آن را در میزان رشد اقتصادی خود نیز نمایان خواهد شد. لذا هرچند در ساخت تابلو از کیفیت، زیبایی و نورپردازی بهتری استفاده شود، میزان تاثرگذاری آن بر روی مخاطبین بیشتر بوده و به جذب مشتریان کمک فراوانی خواهد نمود.

          تابلوسازی در انواع مختلفی همچون، تابلوهای ال ای دی (تابلوهای ال ای دی ثابت، تابلوهای تلوزیون شهریتابلوهای چلنیوم (چنلیوم و یا حروف برجسته)، تابلوهای وکیوم، تابلوهای نئون فلکسی و یا نئون شیشه ای (البته لازم به ذکر است که تابلوهای نئون شیشه ای دیگر به مانند گذشته جلوه و طرفداران خود را ندارد)، تابلوهای استیل، تابلوهای لایت باکس و ...، طراحی، ساخته و اجرا می شوند.

          البته نا گفته نماند که ساخت و اجرای تابلو های حروف برجسته چلنیوم (چنلیوم) به دلیل دارا بودن مخاطبین بیشتر و البته زیبایی از سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی دیگر طرفداران بیشتری دارد.

          نکاتی که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی باید مدنظر قرار گیرند تا بیشتر به جلب نظر نظر مخاطب و جلب مشتری بیشتر کمک کند به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از نورپردازی مناسب و خیره کننده
  • برجسته سازی تابلو و استفاده از ایده ها و طرح خای خاص
  • رنگ آمیزی مناسب

هر یک از نکات ذکر شده در بالا یکی از شاخصه های اصلی در ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغاتی هستند که باید شخص سفارش دهنده و البته تابلوساز در فرآیند تولید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

امتیاز دهید
  • اشکان
  • 1400/12/15

سلام وققتون بخیر من قصد ورود به این زمینه کاری رو دارم میخواستم بدونم دوره های آموزشی تون به چه صورت هستش؟

نظرات و پیشنهادات

Top