09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تابلو تبلیغاتی چلنیومی کریستالی

تابلو تبلیغاتی چلنیومی کریستالی


تابلوهای چلنیوم کریستالی

تابلوهای چلنیومی انواع مختلفی دارند که در صنعت تبلیغات کاربرد بسیار زیادی دارد و در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار های دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

یکی از انواع این تابلو های چلنیومی تابلو چنلیوم کریستالی میباشد.

دلایل محبوبیت تابلو های تبلیغاتی چلنیومی:


۱. از تابلو های چلنیومی غالبا برای تعریف و معرفی برند های معتبر یا نوع تجارت استفاده میکنند. اینکه محل کار کجا باشد هیچ تفاوتی ندارد که کارخانه مغازه یا شرکت باشد ولی همین اینکه تابلوهای چلنیوم بر سر در مغازه یا فروشگاه باشد میتواند باع ث جذب مشتری یا رهنمای مناسب برای کسانی که بدنبال شما هستند باشند.

۲. سایر انواع تبلیغاتی از جمله چاپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات سمپلینگ، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردی، تبلیغات موبایلی، تبلیغات در رسانه‌های جمعی، نصب تلویزیون شهری و سایر روش‌های تبلیغاتی دیگر فقط در مدت محدودی میتواند برای شما تبلیغات کند و در پایان موعد مقرر دیگر تبلیغی از شما نخواهد بود ولی در تابلو های چلنیومی یکبار هزینه کرده سفارش میدهید و یک تابلو تبلیغاتی دائمی دارید که حتی با نقل مکان و تغییر محل کسب میتوان آن را با خود ببرید و در محل جدید مستقر کنید. پس قابلیت جا به جاتیی یکی از مهمترین مزایای تابلو های چلنیوم به حساب می آید.

 

نکاتی درباره تابلو های چلنیومی کریستالی


همان طور که پیش تر هم توضیح دادیم از میان انواع تابلو های چلنیومی تابلوهای کریستالی یکی از انواع پر طرفدار این نوع از تابلو های تبلیغاتی به حساب می آید. به این نوع از تابلو ها تابلو های هفت رنگ نیز گفته میشود که دلیل رنگ های متنوع و زیبای آن استفاده از پلکسی گلس های شفاف و شبیه شیشه است که مقاومت بالایی هم دارند. شما ورق های پلکسی گلس را در انواع مختلف مانند تنوع در رنگ و ضخامت و سایز های گوناگون از تابلو ساز های چلنیومی در خواست کنید و سفارش دهید.

قبلا از پلکسی گلاس کلسیم استفاده میشد ولی با پیشرفت علم فیزیک مشخص شد اکسید سرب با ایجاد شفافیت بالا باعث بالا رفتن میزان شکست نور و چگالی میگردد که این امر موجب میشود برش پلکسی گلس به کمک لیزر راحتتر شود. تابلوهای کریستالی چند رنگ را در چشم بیننده ایجاد میکند که باعث محبوبیت این نوع از تابلو های چلنیوم شده است.

انواع موارد استفاده تابلو چلنیوم کریستالی:

1.تابلو مغازه کریستالی

  • ظاهری زیبا و شیک
  • پلکسی گلاس شفاف با دانه های ریز کریستال

2.تابلو فروشگاه کریستالی

  • نمای جذاب و فوق العاده
  • پوشش مساحت ببیشتر

 

مراحل ساخت تابلو چلنیوم کریستالی:

-اندازه گیری سایز محل قرار گیری تابلو

-انجام طراحی اولیه با کمک اتوکد یا کورل 

-پیش نمایش نتیجه نهایی تابلو از موکاپ

-برش ورق های پلکسی و استفاده از قطعات بلوری از جنس اکرولیک( چسباندن این بلور ها روی ورق پلکسی)

-پانچ کردن لبه های حروف با دستگاه پانچ( اگر مشتری درخواست کند)

-چسباندن لبه ها با کمک کلرفرم

-انجام نورپردازی با کمک چراغ های ال ای دی یا اس ام دی

-جاسازی منبع تغذیه پشت تابلو

 

 

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top