09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت

 

       تابلو ال ای دی ثابت به عنوان یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی جذاب در میان مردم بسیار رواج پیدا کرده و محبوب شده اند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این نوع تابلوهای تبلیغاتی مصرف انرژی بسیار پایین نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی است. کارکرد این نوع تابلوها به گونه ایست که نوشته با فونت مورد نظر بر روی متریال مورد نظر چاپ شده و به دور آن لامپهای ال ای دی کار می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع تابلوها امکان ایجاد و پیاده سازی افکت و رقص نورهای زیباست که باعث افزایش میزان جذابیت و همچنین میزان جلب نظر مخاطبین و جذب مشتری می شود. به همین دلیل میتوان گفت این نوع تابلوها مورد توجه اکثر صاحبین مشاغل قرار دارد.

 

مشخصات تابلوهای ال ای دی ثابت

       تابلو ال ای دی ثابت های تولید شده در گروه تابلوسازی حافظان گستر بر روی برد مسی پیاده سازی شده و طول عمر بالایی دارند و این اطمینان خاطر به مشتریان را میدهد که این نوع تابلوها با داشتن مزیت هایی مانند، شدت نور قابل توجه، نداشتن افت نور و همچنین کیفیت بالای کار داشته و به همین دلیل مورد توحه مشتریان قرار می گیرد.

 

طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ثابت

       برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت، ابتدا باید طرح مورد نظر در ابعاد و اندازه مورد نیاز سفارش دهنده در نرم افزارهای طراحی همچون CorelDraw طراحی شده و سپس اقدام به تعیین موقعیت هر لامپ ال ای دی بر روی تابلو ال ای دی ثابت نمود، سپس اقدام به اعلام قیمت به سفارش دهنده می شود.

با تاییدیه شخص سفارش دهنده، طرح نهایی جهت برش به دستگاه برش لیزر ارسال شده و طرح بر روی ورق مس لیزر می شود. پس از برش ورق مسی، حال نوبت آن رسیده است که لامپهای ال ای دی بر روی ورق مسی هویه شوند.

 

روش های محاسبه قیمت تابلو ال ای دی ثابت

نحوه محاسبه قیمت این نوع تابلوهای تبلیغاتی به دو صورت انجام می شود که به شرح ذیل می باشد:

  1. محاسبه قیمت بر اساس متراژ کل کار
  2. محاسبه قیمت بر اساس تعداد لامپهای استفاده شده

 

برد مسی یا پلکسی گلاس

        در فرآیند تولید تابلوهای ال ای دی ثابت از دو نوع متریال (ورق برد مسی و پلکسی گلاس) استفاده می شود. البته گزینه سومی نیز وجود دارد و آن هم ورق چوب است. اما به دلیل پایین بودن سطح کیفیت نهایی کار، استفاده از این نوع متریال برای پیاده سازی تابلوهای ال ای دی ثابت را پیشنهاد نمی کنیم. استفاده از برد های مسی به دلیل بالا بودن کیفیت نهایی پیشنهاد اول ما به شما جهت ساخت تابلو ال ای دی ثابت می باشد.

 

انواع لامپهای ال ای دی

  1. ال ای دی اوال یا بیضی

این نوع لامپهای ال ای دی به دلیل شدت نور و کیفیت بالا بیشتر مورد توجه هستند

  1. ال ای دی کلاهی

همانطور که از نام این نوع لامپها پیداست، به شکل کلاه بوده، شدت نور کمتری نسبت به ال ای دی های اوال (بیضی) دارند، شبیه به شیشه بیرنگ می باشند.

قاب یا فریم

قابهای استفاده شده اغلب از نوع آلومینیوم مشکی "5 سانت"  ، "3سانت" ، "9 سانت" هستند؛ که متن پس از تمام شدن چیدمان ال ای دی داخل  فریم  نیز جا داده میشود. در ضمن بعضی از مدل های فریم می تواند منجر به ضد آب شدن تابلو شود.

 

مزیت تابلو ال ای دی ثابت

  • نور زیباتر
  • کم مصرف و مصرف بهینه و کم
  • استحکام و مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر
  • تعمیرات ساده و کم خرج
  • طراحی و ساخت تابلو ال ای دی  در فضای مناسب و نیاز به تجهیزات کمتر
  • به اندازه لازم  محکم بوده  و دارای استحکام می باشد

 

جهت سفارش تابلو ال ای دی ثابت با شماره های زیر، با ما در گروه تابلوسازی حافظان گستر در ارتباط باشید

09335052000

09124870835

 

امتیاز دهید
  • مدیر سایت
  • 1400/12/15

دوست عزیز (افشین) باعث افتخار هست که باعث رضایت از کار هستیم لطف بفرمایید متن و ابعاد مورد نظرتون رو برای ما ارسال کنید

  • افشین
  • 1400/12/15

سلام خسته نباشید من قبلا ازتون تابلو روان تهیه کرده بودم و با گذشت تقریبا یک سال و نیم کوچکترن مشکلی برام ایجاد نکرده. اولا خواستم ازتون تشکر کنم. دوما می خواستم قیمت تابلو ال ای دی ثابت ازتون استعلام بگیرم

  • کسری
  • 1400/12/15

سلام خسته نباشید تفاوت بین ال ای دی های کلاهی و اوال چی هستش و اینکه چقدر طول عمر مفید دارن؟

نظرات و پیشنهادات

Top