09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

بررسی کارایی ماژول های تابلو روان

بررسی کارایی ماژول های تابلو روان

همانطور که از قبل گفتیم ، ماژول های LED در  ابعاد متنوعی موجود میباشند در حالی که بایستی دقت کنید که سایز رایج و پرفروش این ماژول های تابلو روان در بازار بین 16 الی 32 سانتی متر هستند.

ملاک سنجش این ماژول ها به شرح ذیل میباشد:

- وضوح تصویر و نیز نمایش پیکسلی: فاصله مرکز تا مرکز هر پیکسل دات پیچ نامیده میشود به عنوان نمونه دات پیچ 10 که بدین معنی میباشد که فاصله مرکز تا مرکز هر پیکسل معادل 10 سانتی متر میباشد.

- میزان نور ماژول : با توجه به نوع و مدل LED بکار گرفته شده در ماژول میزان نور این امکان را خواهد داشت تا متغیر باشدکه این میزان نور در هزینه و قیمت ماژول تابلو روان بسیار موثر میباشد. 

- کیفیت ساخت ماژول LED: کیفیت ساخت ماژول ها کلیه متریال بکار گرفته شده در ساخت ماژول تابلو روان را دارا میباشند.

جهت بکار گرفتن ماژول تک رنگ LED، اتصال برق به ماژول بمنظور تامین تغذیه قطعات الکترونیکی ماژول احتیاج داریم.

 آنچه لازم به ذکر میباشد این است که روی برد ماژول ، یک ترمینال اتصال برق (5 ولت DC) موجود است که پین VCC بمنظور وصل برق 5 ولت و پین GND برای اتصال برق - است. 2 کانکتور IDC برای وصل شدن کابل دیتا هستند که کانکتور سمت چپ برای ورود دیتا به ماژول و کانکتور سمت راست برای خارج شدن دیتا از ماژول است.به اضافه کانکتور و ترمینال ،روی قاب پشت ماژول ها جای پیچ مشاهده گشته که برای نصب ماژول روی قاب و همچنین پیچ نمودن ماژول است. اغلب  روی بیشتر ماژول ها فلش های راهنما چاپ گشته که جهت ماژول ها خطا نداشته باشند.جهت ورودی دیتا به ماژول از سوی چپ بوده و جهت خروجی آن نیز از  سمت راست میباشد. اغلب کانکتور اتصال کابل دیتا (یا کابل فلت) از نوع IDC 2*8 است اما ترتیب پین های آن در خصوص انواع ماژول ها فرق داشته که با نام اختصاری هاب HUB ان را مشخص می نمایند.

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top