09124870835
پشتیبانی در واتساپ
09124870835
پشتیبانی در واتساپ

چطور تابلو کائنات بسازیم

چطور تابلو کائنات بسازیم

یکی از روش های تصویر سازی ذهنی و دستیابی به خواسته ها تابلو کائنات است. این تفکر که تابلو کائنات تاثیری در براورده شدن خواسته ها ندارد کاملا اشتباه است. در این مقاله میخواهیم درباره ی اینکه چطور تابلو کائنات بسازیم. در این میان یک سری نکات طلایی و کاربردی را نیز برای شما ذکر خواهیم کرد. 

آموزش ساخت تابلو کائنات

مشخص سازی آرزوها و خواسته ها

در اولین قدم باید خواسته ها وآرزوهای خود را کامل و به طور واضح مشخص کنید و تمامی جزئیات مربوط به آرزوی خود را در نظر بگیرید. باید این را باور کنید که دستیابی به هیچ آرزویی در دنیا غیر ممکن نیست و شما میتوانید به آن ها دستیابی کنید. تنها چیزی که میتواند مانع رسیدن شما به اهدافتان باشد ذهن شماست. تابلو کائنات میتواند تمیمی جنبه های زندگی شما را در برگرفته باشد. یعنی شما میتوانید روی یک تابلو تمامی ارزوها و خواسته هایتان را بیان کنید. بنابراین نباید هیچ محدودیتی در ذهن خود ایجاد کنید.

نوشتن ارزوها بدون ترس

هنگام نوشتن ارزوها ذهن خود را محدود نکنید و یا از نوشتن آرزوهای خود  و یا اهدافتان نترسید. انچه را میخواهید به آن دستیابی پیدا کنید را بنویسید باید بر این باور باشید که به هر انچه فکر میکنید دستیابی خواهید داشت. هنگام نوشتن ارزوها اصلا به این موضوع اهمیت ندهید که چگونه به خواسته ها و ارزوهای ناممکن خود خواهید رسید فقط کامل و با جزئیات هدف خود را بنویسید. 

کائنات

پیدا کردن عکس متناسب با خواسته 

در گام بعدی شما باید برای تابلوی کائنات خود عکسهایی که بیشترین شباهت به رویای شما دارد را پیداکنید. اگر هنگام دیدن این عکس ها حس خوبی برای شما بوجود میآید باید خوب باشد و در اینصورت شما مطمئن میشوید که مسیرتان درست است. 

برای مثال اگر یکی از بزرگترین خواسته های شما ماشین است میتوانید عکس ماشین را در تابلو کائنات خود قرار دهید. ممکن است یکی از این رویاهای شما یک خانه زیبای باشد و قرار دادن عکس خانه های شیک در تابلوی خود مسیر رسیدن به این ارزو را هموارتر میکنید.

حتی شما میتوانید برای تاثیر گذاری بیشتر عکس واقعی خودتان با تصاویر مورد نظر یکجا قرار دهید. 

اخیرا با پیشرفت علم و تکنولوژی شما میتوانید هر عکسی را که خواستید از اینترنت خارج کنید و در تابلو کائنات خود قرار دهید. 

چسباندن عکس های مورد نظر به تابلو

در گام بعدی هرعکسی را که حس خوب و ارامش بخشی به شما میدهد را داخل تابلو قرار دهید. باید برای انکه حس کاملا وبی از این عکس ها دریافت کنید دائما جای عکس ها رو عوض کنید تا بلاخره به آنچه که باعث خوشحال شدن شما میشود برسید 

و در اخر باید بدانید که تابلو کائنات متعلق به شماست و هرچیزی را که حس خوبی به شما میدهد را به آن اضافه کنید. هرچقدر تابلوی شما زیباتر باشد احساستان نسبت به آن بهتر خواهد بود.  

یک تابلو کائنات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بوجود آوردن احساس خوب نسبت به تابلو 

وجود نظم و ترتیب در چیدمان تابلو

دارای تصاویر شاد و حس خنده برای بیننده

تمامی تصاویر مرتبط با آرزو ها

 تابلو کائنات

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top